MathildaJohansson -

Home from the kids!

Kom typ precis innanför dörren, väldigt kallt är det ute bara så ni vet... Förs röven av mig på vägen hem! :(
Har i alla fall varit hos ungarna nu efter skolan, ni vet dom jag är ledare för. Ganska chill ändå, och idag har dom gjort färdigt sina fantasivärldar. Sen på lördag så ska dom ha läger, och vi ledare är såklart med så det ska bli skoj. :)

Nu till det tråkiga. Har ju också varit i skolan idag, började med idrott, sen Spanska, EA och vid 12 gick vi till Alströmmer för att kolla på någon föreställning. Ganska bra var den ändå, tycker jag. Slutade dagen med lite SO, sen gick jag och Jasse snabbt till stan för hon skulle köpa en tröja, efter detta tog vi då bussen till ungana...

Just nu ska jag chilla lite hade jag tänkt, är trött som vanligt men sen ska jag la plugga lite och antaglien baka med syrran. :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0