MathildaJohansson -

Inte den bästa uppdateringen.

Hej på er!

Förlåt för att det inte har varit den bästa uppdaterinen, men igår så satte jag mig och pluggade efter skolan sen, på kvällen var det match borta mot Heid. Den vann vi såklart! hehe ;) men men, jag kom hem ganska sent på kvällen med världens huvudvärk så jag tog en snabb dusch och hoppade i säng!

Idag har jag haft två nationella prov och inget mer, så har kört på slappestil i skolan. Underbart asså! Men det var i alla fall, ett prov i matte och ett i Engelska. Muntligt... Matten gick åt helvete men Engelskan gick bättre. Men sen hade vi även rast i typ 3 timmar eller något, så jag och Jasse gick till Mangiamo och tog en liten fika och kollade i lite affärer. Ganska chill det ändå! Men nu är jag hemma, vilket är riktigt gött bara det att jag måste plugga, för imon är det prov igen... Och jag är lite halft stressad över detta, för jag kan typ inget. :(

Vi hörs!





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0