MathildaJohansson -

MonMon!

Ligger i sängen och kollar på massa bilder från i våras/somras! Underbara bilder verkligen, men fan vad tiden går fort asså. Det är ju typ snart ett år sedan en del bilder togs.. Men jag känner på mig att denna sommaren kommer bli ännnu bättre än förra, hoppas i alla fall på det.

Har även legat och läst i en bok nu på morgonen, hatar det men jag är så illa tvungen... Ser även att solen lyser genom fönstret så det bllir nog en varm go dag och jag kommer bara ligga och götta mig, sen kommer även min lilla goa Maria hit!

BildBomb!
Kolla vad brun jag var!!!!! :'(




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0