MathildaJohansson -

Söndag och ingen skola imon!

Det är nog den skönaste känslan att veta att det är söndag men att jag inte behöver gå och lägga mig tidigt för att det är skola, utan att kunna sitta uppe halva natten och kolla på film.
 
Igår kväll så var vi på kalas hos våra grannar för att Maria har fyllt år, sen vid 8 så flyttade vi oss ner till oss för att kolla på mello. As gött, och senare satte vi på en film som va riktigt bra! kommer inte ihåg vad den heter, men bra va den! hahah. Idag vaknade vid vid 11 och har sen bara legat och slappat. 
 
Men har i alla fall gjort något vettigt andå, har ansökt om jobb på både Pratille cup och Gothia, sen städat mitt rum. Duktigt är det allt! Men nu ska jag nog ta en dusch för ska träffa Rikard sen.
 




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0