MathildaJohansson -

Äpple med kanel.

Sitter i sängen nu med lite frukost, så skönt är det att kunna äta ordentligt igen efter denna veckan! Har också delat ett äpple och lagt massa knael över och jätte lite socker, kanske inte låter så gott men jag älskar det! Speciellt när man är lite sugen på något sött.
 
Idag så är det lite plugg för min del, lika bra att börja göra det jag har missat så det är bara att sätta igång... Sen kanske jag träffar Rikard om tiden finns, vi får se!
 
Haha, det kanske inte ser så gott ut heller, men det är det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0