MathildaJohansson -

En sväng till Alingsås!

Började dagen med en riktigt go dusch sen bar det in till Alingsås med hela familjen. Kollade i lite affärer åt lunch och handlade mat!
 
Köpte nog mitt livs idiotiska köp idag också och billigt var det inte heller, men kände bara att jag va tvungen att ha den! haha... Det va typ ett linne som är krämvit kan man säga, med en liten volang länst ut på armen, sen en liten väst till och ett halsband. Inte så lätt att förklara men det kommer bli as snyggt till sommaren när jag blir brun och kan visa bild på den snart, men inte nu!
 
 




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0