MathildaJohansson -

Lång dag

Ligger i soffan just nu och bara tar det lugnt. Idag har det varit en lång dag då jag först inte kunde sova för att jag hade så ont i kroppen och vaknade så fort jag rörde mig.. Men i alla fall så började jag tjugo över 8 och slutade vid 5, då var det att åka direkt till träningen och när jag kom hem va klockan nästan 8. Tog då en dusch sen ställde jag mig och lagade middag för att mamma och pappa inte är hemma ikväll, sen fixade jag min redovisning till imon och efter det har jag legat i soffan med lite godis, tyckte jag va värd det efter idag! Men som sagt, full fart på dagen, inte helt fel ändå men det ska bli skönt att få sova!





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0