MathildaJohansson -

Ska jag börja blogga igen? Kan inte bestämma mig...

Måste erkänna att ibland blir jag extremt sugen på att slänga in ett inlägg. Men frågan är om jag hinner med det, jag hoppas att jag gör det. Kan sitta hur länge som helst och kolla på inlägg som jag skrev för så länge sen, tänka tillbaka på minnerna och le. Så ja, det är nog värt att göra ett försök. 
 
På tal om något annat så ska jag snart åka till Partille och spela match. Spelade nere i Halmstad med juniorerna igår med det gick intne så bra som vi hade hoppats, så idag ska det allt gå bra med A-flick! Uppdaterar när jag kommer hem!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0