MathildaJohansson -

Helt slutkörd!

Va som sagt uppe tidigt i morse, fixade mig, åt, va ute med Rocky och sen åkte vi ner till brorsan och kollade när dom tävlade i crossfit, riktigt coolt tycker jag att det är plus att det är där jag ska göra min praktik så kan inte vara annat än glad!

Vid två åkte vi till hallen, och där satt jag och Emma i entrén i typ 3 timmar innan vi drog och köpte thai. Låter inte så kul och kan säga att det va as tråkigt, men men. Halv 7 var det samling och halv 8 började våran match. Spelade tyvärr lika men bättre det än att förlora!

Annars har helgen varit bra och nu sitter jag hemma och väntar på att få duscha, sedan lägga mig i sängen. Ska verkligen bli så skönt, plus att det är studiedag imon så det ska bli skönt att få sova!

Hittar ingen ny bild, så det får bli en från SM även om ni har sett den innan!





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0