MathildaJohansson -

I skolan

Har snart haft min första lektion, fast tiden går ganska långsamt men men.. Har ju redovisning sen med men en i min grupp är sjuk och ingen har precis lust att prata mer än vad vi redan gör så vi får se hur det blir med den, men det löser sig säkert. 
 
 Längtar tillbaka, till tiden, till hur mitt liv va då, till precis allt.
 

Kommentar av: Anonym

är du aldrig med din pojkvän? :)

Svar: Vi träffas inte så ofta för att båda har mycket att göra, men det är klart att jag är med honom! :)
thildajohansson.blogg.se

2013-03-07 @ 19:00:45



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0