MathildaJohansson -

Sushi, inte min grej...

Efter att ha slutat skolan idag så tog jag, Emma och Måns tåget in till Alingsås där Rikard mötte oss. Vi gick då in till Storken för att jag och Emma skulle kolla våra ögon för att börja ta körkort och godkända blev vi med som tur va! Fast märkte att jag ser smre på en ögat, men men.. Efter detta så gick vi och åt sushi. Vill tycka om det, men efterdom jag inte gillar fisk o skaldjur så är det lite svårt, men tog en veg sushi, fast det va inte min grej det heller. Hahah. Till efterrätt så blev det två Amerikanare på Triumf, en som jag och rikard delade på och en som Emma och Måns delade på då, ganska själlvklart! Tog tåget hem och snart ska vi gå upp till våra grammar och äta, men är tveksam till om jag får i mig något efter allt!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0