MathildaJohansson -

Underbar kväll, underbar vän.

Har tillbringat kvällen framför tv:n för att kolla på Mello med ett par grannar och Jasse. Ville att Anton skulle vinna men är riktigt glad att det var Robin som gjorde det. Sen har jag och Jasse bara legat och pratat lite som vi alltid gör. Underbar vän är hon, har saknat henne så mycket! Speciellt på dagarna i skolan, för det finns ingen som är som denna tjej! Älskar dej!
(tog sista bilden från min underbara syster. http://emmafoto.se/ )

Kommentar av: jasse

ååh älskar dig med min fina vän <3

2013-03-10 @ 00:26:50



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0